Julen är över.

Ja, den är ju det sen ett tag och nu hoppar vi snart in i mars månad. Jag hade längtat efter sol denna helg men än har jag inte sett till den. Det är iaf inte så kallt som det var härom morgonen när Mikaela och jag åkte in till Västervik. - 20 grader biter i kinderna...

Idag har jag Kroatiensurfat, varit på Smågö med Magnus för att ge deras kor ensilage, jag har klippt ner mina pelargoner (ska man ju göra i februari så det var i sista sekunden) och så har jag varit hos ma&pa och försökt lära dem hur man eldar när man har ackumulatortank ;) Snart ska jag gå till ladugården/stallet och kanske gå en sväng med hundarna på isen om det inte är för tråkigt "väglag".

Igår stannade vår tvättmaskin och jag är så jäkla besviken! Den är bara tre år gammal och jag trodde att en dyr Miele skulle hålla något längre faktiskt *ogillar*!

7 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka efter uppehållet!

    /Håkan

    SvaraRadera
  2. Tack för välkomnandet. Ska försöka komma igång med lite bloggande igen. Kommentarer ökar chansen till fortsättning :)

    SvaraRadera
  3. Härligt att du är tillbaka! Det är ju kul att läsa någon annans blogg än ens egen;)
    Kram!
    Karolin

    SvaraRadera
  4. Ja, det är ju alltid kul att se en uppdatering när det är en blogg man följer.

    Kram C

    PS. Mamma sa att hon också ville med på filmen, har hon sagt det till dig Karro? DS.

    SvaraRadera
  5. Bra att du påminde mig om pelargonerna, har inte klippt ner mina än. Hoppas allt är bra med er ute på Björkö. Thomas och jag kom hem i går efter en toppen vecka i Österrike så i dag tvättas det. Tur att inte min tvättmaskin stannade. Kram Solweig

    SvaraRadera
  6. Härligt att du e´ tillbaka igen!!! ;o))
    Vi köpte oxå en svindyr tvättmaskin som de´ bara va´ en massa problem me´& servicekillarna va´ här otaliga gånger för att den lät såååå konstigt......de´ hela slutade me´ att DEN BRANN!!!!!!! Som tur va´ var vi hemma.....annars hade väl hela huset brunnit ner!!! :o//
    Hoppas att du fick din promenad på isen!!!
    Ha de´ gott!!!
    Kramar Pia

    SvaraRadera
  7. Tack Sollan och Pia för era kommentarer!

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!