Poäng och jakt

Jag bloggar inte så ofta direkt och förra vecka glömde jag återigen att redovisa mina poäng. Kom upp till 54 poäng då men denna vecka bara 49. Det som felar är, som jag skrivit tidigare, att mina promenader inte blir av så frekvent i mörkret. Idag var jag dock ut på förmiddagen och gick en långpromenad med hundarna i det härliga vädret. Kallt, lite frostigt, sol, långkalsonger och ljudbok i iPhonen - underbart!

Igår jagade vi (kolla min syster Karolins blogg också). Vi gick ett älgdrev på Björkö (en kalv skjuten) och sen jagade vi rådjur på Kalvö och Horsö (tre rådjur blev resultatet). Babsan jagade lysande och det är så himla kul med taxjakt! Extra roligt denna helg har varit att träffa pappas bror (som till vardags bor på Gotland) och hans kompis. Det är inte så ofta vi ses, kom snart tillbaka :)

Igår kväll var på en väldigt trevlig 40-årsfest, stort tack för att vi fick komma!!!

Nu har Rebecka och Mikaela åkt in till Västervik och det stora tomrummet infinner sig... Men men, sånt är livet och nu ska jag dricka te :)

Drevkedjan på väg ut till Norra udden

Korvgrillning på Kalvö

4 kommentarer:

  1. Hej Christel!
    Vad härligt det ser ut med korvgrillning i solen!!
    Jag fick 57 poäng förra veckan och 52 den här som var. Man blir faktiskt lite extra sporrad att röra på sig när man får lite poäng:)
    Ha det bra!
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!

    Visst är det extra kul med lite poängräkning! Jag klurar på vad du ska få som pris eftersom du är så duktig ;)

    Kram Christel

    PS. Förra veckan fick jag ihop 50 poäng DS.

    SvaraRadera
  3. Hej hopp!
    Har inte lämnat några poäng men skulle gärna vilja att du uppdaterade lite oftare;)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Du behöver inte tänka på nått pris...förhoppningsvis får jag ju pris i och med en något sundare kropp;)
    Förra veckan fick jag ihop 51 poäng.
    Kram Maria

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!