Jag är för lat!

Jag orkar inte ladda upp bilder, hur roligt blir det då att blogga? Min kamera bor dessutom på ett gym i Kalmar för tillfället, är det någon som har vägarna förbi där så får ni hjärtans gärna hämta hem den åt mig!

Vi har hunnit med en sväng till Toscana med hela familjen. Det var en toppresa - god mat, fint boende, otroligt vackra omgivningar och varmt och skönt. Vi flög med Ryan och hade bokat boende på en Agroturismo som heter Tenuta Quarrata. Jag älskar verkligen att snickra ihop egna resor, det är så kul. Som min käre vän Göran (jag tänker ofta på dig i din himmel) sa; en resa har man glädje av i tre stadier - innan, då man planerar - under tiden, då man upplever - och efteråt, då man minns. Så sant!

I morgon drar Rebecka och det känns si sådär. Spännande men också läskigt. Tur att man kan hålla så bra kontakt med olika medier nu för tiden. Det var annat än när jag och en kompis bodde i Grekland och jobbade som hästskötare. Då ringde våra föräldrar en kort stund på söndagarna och så skrev vi långa brev förstås.

Nu snart läggdags, jobbarfredag i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!