En månad kvar

En månad kvar innan Rebecka ska vinkas av på Arlanda och sen börjar hennes stora äventyr! Det känns väldigt konstigt, men samtidigt är jag lite avundsjuk på henne, hade gärna gjort något liknande under min gymnasietid. Jag var dock inte lika driftig som hon är, hon har jobbat mycket, sparat sina pengar och sen lyckats att få två stipendium också! Det kommer att bli så tomt utan henne och det känns läskigt också, eftersom det säkert är en "annan" Rebecka som kommer hem. Jag tror att man växer och mognar mycket under ett utbytesår, det får man som "bonus" utöver engelskan.

Jag har nu jobbat tre dagar och det är helt ok att vara tillbaka på jobbet. Det som jag tycker är tråkigt är att jag måste gå och lägga mig så tidigt när jag ska upp tidigt på morgonen. Jag försöker att komma i säng 21:00, snacka om att den vakna hemmatiden är minimal :) Nu när det har varit fint väder passar jag dock på att åka via Högötorp, det tjänar jag lite tid på i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!