Dags att boka boende

Nu är det hög tid att boka boende för vår Kanadaresa. Jag har surfat runt massor (det är ju ett av mina stora intressen) och kikat på mängder av hostels, motell, B&B och hotell. Vi har bestämt var vi ska bo i Vancouver (Rebeckas tips), men inte resten av nätterna. Vi ska även övernatta i Prince George, Jasper och Banff. Jag har tänkt att vi ska bestämma oss i helgen, någon med tips? :)

Jag har kommit hem efter en bra vecka i Norrköping. Igår var vi och käkade på en italiensk restaurang som heter Enoteket, verkligen god mat och vin! Gå dit om ni ska käka i Norrköping.

Isen far iväg just nu och våra tyska gäster kommer som planerat på lördag. De är väldigt angelägna om att komma just nu, de bokade denna vecka för två år sen för att vara säkra på att ingen annan skulle sno veckan för dem :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!