Jag undrar

Jag undrar om det fortfarande är några som följer bloggen nu när jag är helt hemskt jättevärldelös på att uppdatera.... Ibland kommer jag in i bloggtorka och det är bara att vänta ut den!

Igår var vi i alla fall på en väldigt trevlig vårfest i Loftahammar, den roligaste på flera år. Det började egentligen inte så bra för våra nya polska fiskegäster som skulle, komma ringde kvällen innan och sa att deras flyg (de flög till Skavsta) hade blivit ändrat och att de därmed inte kunde komma till Skorven förrän någon gång sent på kvällen. Trist som tusan, men inte mycket att göra åt, bara säga att det fixar sig. De kom dock inte så sent så vi kom iväg i skaplig tid ändå och missade inte så mycket mer än de tråkiga vitsarna :)

Idag har jag känt av dansen i tårna men inte varit så trött, skönt!

4 kommentarer:

  1. JAG läser!! Ha inte prestationsångest över att du inte uppdaterar oftare. De flesta av oss har ju flera bloggar vi följer med så vi får nog vår blogghunger mättad. Tycker det är kul att följa med livet ute hos er, så fortsätt, i egen takt! :)

    SvaraRadera
  2. Jag läser oxå & håller med Pipi.....skriv när du har nåt att skriva om & du har lust....annars blir det tvång=tråkigt!!!!!!!
    Ha det gott!!
    Kramar Pia

    SvaraRadera
  3. Åh, jag läser, så klart. Man kan u inte vara på topp jämnt med bloggandet. Be Mikaela att uppdatera och att hon lgger ut lite av sina fina bilder. kram Karolin

    SvaraRadera
  4. Härligt att ni hänger kvar och det går ju lite i vågor det där med att skriva.

    Kram och trevligt helg!!!

    //C

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!