Jag har en dröm

Jag vill flytta in i en villa mitt inne i stan. Där ska finnas trädgård så jag kan odla lite, och jag ska ha gång- eller cykelavstånd till jobbet. Där ska jag njuta av att slippa dyra bränslekostnader (kanske inte ens behöver en bil!) och jag ska ägna min fritid till roliga saker istället för att lägga mycket av den på pendling. Jag kommer framförallt att må så bra eftersom jag inte behöver slösa min energi på landsbygdens hopplöshet, jag kommer att slippa stånga mitt huvud blodigt mot myndigheternas väggar. Grattis Sverige, snart når ni målet --> en död landsbygd!

2 kommentarer:

  1. Ja!!!! Allt folk till stan! Ska bli så skönt att slippa dåliga grusvägar, alla djur som hörs utanför sovrumsfönstret på morgonen och alla bönder som ändå bara förstör naturen med skiten de sprider på gärdena. Jag hänger på dig!

    SvaraRadera
  2. Japp, det är i stan man ska bo! Vi ses!

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!