Har gjort en bokbeställning

Jag blir löjligt lycklig av att äga böcker. Det spelar ingen roll att jag nu för tiden helst köper pocketböcker, jag vill iaf äga dem och ha dem i bokhyllan. Sen händer det ganska ofta att jag ger bort lästa favoritböcker eftersom jag vill dela med mig av härliga läsupplevelser (så på något konstigt sätt fylls inte bokhyllan så som jag skulle önska...).

Min senaste adlibrisbeställning ser ut såhär:

Guernseys litteratur- och potatisskalspajssällskap av Mary Ann Shaffer

Of mice and men av John Steinbeck

Skattsökaren av
Jean-Marie Gustave Le Clézio

Till Isola av Madelene Hesserus

Trådarna i väven av Uzma Aslam Khan

Kafka på stranden av Haruki Murakami

Nu väntar jag med spänning på bokpaketet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!