Det blev 12 filmer...

...till slut. En av dem jag tänkt mig fanns inte och några fler kom jag inte på. Några av dem har jag sett (och vill se om) och andra har jag läst eller blivit tipsad om. Nu i kväll har jag sett om De andras liv och den kan jag varmt rekommendera. Barnen tyckte den var konstig men jag älskar den :)

Väntar på dessa:
* Patch Adams
* De misstänkta
* Boys don´t cry
* Efter Bröllopet
* En Geishas Memoarer
* Life of David Gale
* Crash
* Rob Roy
* There Will Be Blood
* Dancer in the dark
* A Love song for Bobby Long
* Seven Pounds

2 kommentarer:

  1. Tänkte på minna dig om gamla godingar;
    *Betty blue
    *Det stora blå
    *Solens rike
    *Döda poetersällskap
    *Nyckeln till frihet
    *Die Hard (obs, Skämt!)
    Karolin

    SvaraRadera
  2. Tack för dina förslag, de var bra allesammans (nåja, den sista......). Ska komma ihåg dem till nästa gång jag beställer (Nyckeln till frihet har jag o. Det stora blå har jag precis lånat av Susanne).

    Kram C

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!