God Jul!

Vi har under flera år skickat våra julkort elektroniskt och visat med foton vad vi har gjort under året. Nu blev det så många foton så jag lägger dem här på bloggen istället och det får bli vårt julkort till alla vänner, kända som okända!

Januari
Mikaela
på vinterpromenad.

Februari
Evita, Babsan och Ixa
.

Mars
Palle kommer med pråmen.


April

April
Härligt med krokus!


April
Jag var med jobbet till Polen och detta häftiga hus finns i Sopot.


Maj
Ela och jag på en ridtur
.

Maj


Juni
Turista Hemma skärgård, det var många som kom och besökte oss trots att vädret var ganska blåsigt och trist!


Juni
Mamma och jag under något studiebesök uppe vid Strömsvederna.


Juni
Magnus flyttar korna.


Juni
Vi klagar inte på utsikten!


Juni
Jennifer slutar sexan.


Juni
Ela och Tilda på midsommarafton.


Juli
Jennifer och Magnus på Karpathos


Juli
Ela på Karpathos


Juli
Besök på Rågö där den nya krögarfamiljen tar emot oss :)


Juli
Ensilageskörd


Juli
Fiske med några av alla våra trevliga hyresgäster!


Juli
Badtemperaturen var helt OK även här hemma!


Augusti
Magnus vann tidernas blötaste gocarttävling, jublilaren Fredrik kom 2:a och jag 3:a. Sen var det bara att gå till Åhléns och skaffa ny garderob!


Augusti
Mikaela, Rebecka, Susanne och jag var på en superbra konsert med Coldplay i Sthlm!!!


September
Axel och Magnus på andpass vid våtmarken. Under denna jakt apporterade Ixa sina första änder :)


September
Ela håller ridlektion för några av våra fiskegäster (!)


September
Vi var på bröllop i Finland med bl a Sofie, Malin och Markus.


Oktober
Smålandsjakt (med finnarna).


Oktober/november
Finlandsjakt (med smålänningarna). Magnus har skjutit en vitsvanshjort (Rebecka 3:a från höger).


Oktober/november
Rebecka på Koskis i Finland

December
Traditionsenlig luciafest på Hasselö med underbart god mat och många lotter (se nedan).



20 december (idag).


God Jul & Gott Nytt År önskar Björköborna!!!!



6 kommentarer:

  1. En god jul och ett gott nytt år önskar vi er också!

    SvaraRadera
  2. Vilket fantastiskt bra år... Jag har ju fått njuta av vackra Björkö en hel del jag oxå, men hoppas på mer ;-)... God Jul & Gott Nytt År till Er också... Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej Alle
    Vi her fra Danmark ønsker også jer en god jul og et godt nytår og ser frem til at besøge jer igen til August.
    Mange hilsner fra
    Klaus, Ebbe, Torben

    SvaraRadera
  4. Jättefina foton......... :o))
    En riktigt GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR önskar vi till er alla på Björkö!!!!
    Kramar Pia, Niklas, Filippa & alla djuren

    SvaraRadera
  5. God Jul & Gott Nytt År önskar vi på Veudden, Hasselö / Johan & Lina

    SvaraRadera
  6. Sååå fina foton...Ela? Vi önskar er en riktigt God Jul och ett toppen nytt 2010!
    Fam.Alamaa

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!