Alla skriver fb-status om julfix

Man är ju olika men jag har aldrig förstått tjusningen med att julstöka långt i förväg. Vi brukar göra det kvällen innan julafton och på julaftonsmorgonen är det en speciell känsla att komma ner från övervåningen och känna dofter och se en fin julgran. I år blir det dock lite konstigt, jag jobbar som vanligt denna vecka och det innebär att jag kommer hem sent på eftermiddagen den 23:e. Trist att julafton är på en lördag. Men det blir nog bra ändå :)

Idag har vår familj tillfälligt utökats med två hundar (jaktlabbar) till. Vi ska ha hand om Spexa och Elda ett tag eftersom deras familj har det "styrigt" med sitt ena barn just nu (inlagd på sjukhus). Jag tycker att det är mysigt med många hundar men det är ju ingen rolig anledning till att de är här :( Krya på er!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!