Ledig från ett jobb, hugger in på det andra

Idag är jag ledig från sjukhusjobb och det är skönt att slippa gå upp kl 05:30. Det är också skönt att slippa sitta två timmar i bilen om dagen. Det går bra att pendla men när det är mörkt tycker jag att det är himla trist. Jag åker hemifrån 06:10 och kommer hem 18:10, inte mycket tid hemma förrän det är dags att gå och lägga sig för att orka upp morgonen därefter... Men jag trivs ju jättebra med att jobba i stan också så det står jag ut med :) Hur som helst är det en perfekt kombination att ha två så olika jobb som jag har!

Idag ska jag skicka några bokningsbekräftelser och kanske fixa lite med hemsidan (det var länge sen...). Jag har kollat hur vi hade bokat förra året och våra gäster kom från Tyskland, Sverige, Tjeckien, Polen, Norge och Danmark. Eftersom jag jobbar så mycket i Västervik har vi ju bestämt att inte ha så stort fokus på stugorna men det går ju inte att komma ifrån att det är ytterligare ett ben att stå på i företaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!