8/5

Skuttade upp vid 06:30 efter en skön sovmorgon. Det var helt fantastiskt väder och spegelblankt hav. Efter frukosten började jag mitt tentapluggande till ackompanjemang av näktergalen. Jag är en ganska trist person, jag bryr mig inte om så många vårtecken, men just näktergalen älskar jag!

Pluggandet gick ganska bra och jag varvade med lite prat med Ela.

Någon gång runt tolvsnåret gick/sprang jag en sväng med hundarna och när jag kom hem åt vi lunch (mackisar och köttfärssås).

Sen pluggade jag lite till, duschade och åkte till stan för att hämta Jennifer och gå på yoga. Det var helt sjuuuuuuuuuukt mycket trafik på E22:an, jag fick en chock (jag brukar ju typ vara ensam där i vanliga fall)!!! Fick köra i bilkö till Västerviksavfarten, stackars alla satar som skulle vidare söderut!

Yogan var bra som vanligt och det var också skönare att köra hem eftersom vi åkte åt rätt håll. Söderut var det fortfarande bilkö klockan 21:30...

Nu åskar det och spöregnar, trist väder för alla som är långlediga (ni skulle ha varit här förra helgen istället ;) ).



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!