Ha ha Kanada

Jag har inte kollat på någon match i hockey-VM, men igår kunde jag ju inte låta bli att se åtminstone slutet av matchen mellan Sverige och Kanada. Tänkte att det vore extra kul om Sverige slog ut Kanada så Rebecka kunde reta sina kanadensare ;) Det blev en spännande avslutning och Jennifer, som skulle gå upp kl 04:30 för att vara barnvakt på sjukhuset, kunde naturligtvis inte låta bli att se slutet även om hon avskyr att se straffar... Och det gick ju vägen för Tre Kronor, attans vilken härlig sista straff det var! Har någon kommenterat resultatet Becka?

1 kommentar:

  1. Haha, jag var så nervös hela dagen! Så otroligt skönt att veta att Sverige vann. Min movie class lärare pratade om det idag, han var inge vidare glad kan man säga ;)

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!