Några dagar i maj



Denna vecka (och nästa) har jag VFU (verksamhetsförlagd utbildning) på ögonoperation. Det är intressant och kul, men man blir ganska trött och hur jag ska hinna med tentaplugg och seminarie också kan man ju undra... Maj är dessutom en månad med grymt mycket annat som ska hinnas med (möten, träffar, Vårrus osv). Men det får väl lösa sig på något sätt :)

Igår hade jag tänkt att gå på bio, men naturligtvis gick filmen kl 21:00, alldeles för sent för mig som vill vara pigg på morgonen. Biostaden borde tänka på att lägga "ungdomsfilmer" sent och filmer för oss som måste upp tidigt (jag ville se Jakten) lite tidigare på kvällen. Ska kanske tipsa dem om det.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!