Bara tre stänk!

Det var en riktigt fin midsommarafton i år och vi kunde till och med sitta ute och käka lunch med ma och pa, Emil och Malin och barnen. Lite senare anslöt även Lotta och Christian med son och hund. Hoppas alla har haft en lika trevlig midsommar som vi :)
Lite fix innan gästerna kom

Imponerande muskler?

Har jag tagit av allt?

Barnen fixade en midsommarstång

Lunch på altanen

Fin midsommarstång (men det ser ut som den är nergrävd, blev lite låg :)

Vi leker karusell

Nedräknaren till kycklingkläckningen måste jag ta bort eftersom hönskrället lämnade sina ägg för några dagar sen. Fy vad man blir irriterad när sånt händer, man tycker ju att de borde höra/känna att det finns små kycklingar inne i äggen?! Att de lämnar äggen första veckan kan jag acceptera men inte så här tätt inpå kläckningen :( En höna kvar som ruvar, håll tummarna att hon stannar kvar!!!

1 kommentar:

  1. Håller alla tummar jag har!!! :o)
    Mysiga midsommarbilder!
    Hälsa alla!!
    Kramar PIA

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!