Första semesterveckan snart avklarad.

Och inte blir det mycket skrivet i bloggen inte... Vädret är alldeles för fint för att jag ska sitta vid datorn och flera kvällar har jag till och med tittat på TV (händer väldigt sällan annars).

Dagarna fördrivs med att jag pysslar med lite av varje. Jag har städat Bon grundligt och tvättat alla textilier, Lillstugan har förberetts för tapetsering i ett rum, jag har blött på med vatten i ena ladugården så jag ska kunna högtryckstvätta, jag fixar med trädgårdsland och krukor, jag läser lite emellanåt och ja....tiden går fastän jag är ledig från mitt ordinarie jobb :)

Sist men inte minst beundrar jag ju mitt lilla syskonbarn som föddes förra veckan. Helt perfekt tajmat (svengelska, verkligen) till min semester! Han är SÅÅÅ underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!