Uppdatering angående kycklingarna!

Har ju glömt att rapportera ordentligt om kycklingarna. Det blev fyra stycken, tre gula och en svart. Vi tog ut dem i en bur till Turista Hemma-dagen så att besökarna skulle kunna titta på dem. Nu var det inte så många som kollade in dem eftersom(?) det inte var så många barnfamiljer här. Eller det kanske inte berodde på det, inte kan man bli för gammal för att gilla små nykläckta kycklingar???!!! Nu har jag två hönor till som ruvar så det blir förhoppningsvis ett gäng till som kläcks om någon/några veckor.

Inte helt lätt att fota genom nätet (och kom jag närmare smet de bara in under mamma höna).

1 kommentar:

  1. Har tänkt fråga dig hur det gick & nu fick jag svaret! ;o)
    Läste på FB om döttrarna.....jättekul!!!!!! :o))
    Ha det gott!!
    Kram, kram

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!