Besöksstatistik

Det är lite märkligt det här med besökare till bloggen. Vad är det som gör att det helt plötsligt är 53 NYA besökare en dag mot det vanliga 5-6 stycken? Det måste ju vara något speciellt som gjort att så många hittar in på vår blogg just den enskilda dagen? Har vi varit nämnda på någon turistsida? Har det skrivits något väldigt positivt om Västervik någonstans? Eller ha Sommarprataren för dagen berättat hur vackert det är på Björkö utanför Västervik? ;) Hur som helst så tycker jag att det är väldigt konstigt och jag skulle så gärna vilja veta men det är väl bara att vara glad för att så många hittar hit och sen inte grubbla på VARFÖR.

2 kommentarer:

  1. Tror det kanske hänger ihop med att du la ut länken på er blogg på AFF (lite i misstag var det väl när du egentligen bara hade tänkt skicka den åt mej?.

    Hur som helst så tror jag väldigt många gillar er blogg, vem skulle inte det med det ljuvliga liv ni lever ute där i paradiset?

    SvaraRadera
  2. Hm, nja jag tror inte att det hänger ihop med länken på Aff (och det var ingen katastrof att den blev synlig s a s). Det stämmer inte med datumet. Den 2 juli var det 53 nya besökare som kollade bloggen och jag har verkligen ingen aning om varför det var så många just då.

    Det är roligt om många gillar bloggen och jag tycker att det är kul att lägga in foton, det blir mer en fotoblogg än en vanlig blogg men foton säger ju så mycket om vårt liv här tycker jag!

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!