Böcker mm.

I förrgår avslutade jag en bok och nu är min två andra snart slut också. Jag känner mig lite sugen på att göra en bokbeställning men väntar ett tag till, jag behöver kolla över vilka böcker jag ska beställa. Under tiden ska jag läsa Fatta eld av Suzanne Collins och den sista av Jo Nesbös böcker om Harry Hole. Den heter Pansarhjärta och jag har sparat på den väldigt länge för jag vill ha Harry Hole kvar! Förhoppningsvis kommer det fler böcker om honom men samtidigt kan/ska ju inte en bokserie hålla på i en evighet. Jag tar tacksamt emot tips på böcker till min kommande bokbeställning! Jag har nästan bara ett krav och det är att de ska finnas i pocket.

I helgen blir det Sthlm med bästaste kompisarna, vi ska umgås i goda vänners lag...... nu ironiserar jag lite, gillar inte riktigt facebookspråket. Hoppas ingen tar illa upp men jag tycker att det är komiskt när "alla" skriver på samma sätt s a s.

Vi gör om det igen: I helgen ska Magnus och jag åka till Sthlm med kompisar (och träffa fler kompisar som bor i Sthlm). Vi ska se We will rock you i morgon och på lördag ska vi käka på Lux. Det ska bli kul! Här hemma har vi svenska fiskegäster (för en gångs skull) och eftersom de är här för sjuttioelfte gången passar vi på att åka bort :) De får sköta ön med hjälp av mor&far&barn!

1 kommentar:

  1. Åh...va´ kul!! Hoppas ni får en riktigt go´ helg i S-holm!!
    Kramar Pia

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!