Vilken härlig helg!

Vi har jagat med våra vänner från Finland och Sthlm under helgen. På fredagen var vi på Vinökalv och Kalvö och det sköts 2 respektive 3 vildsvin. Det var inga spädisar, den största galten vägde ca 160 kg oflådd.

I går lördag var vi här på Björkö och jagade rådjur med finska och svenska taxar. Resultatet blev 2 rådjur och 3 rävar, fantastiskt bra att det sköts räv!

Kort sammanfattning: Trevligt umgänge, vackert väder, god mat och spännande jakter. En toppenhelg!

Hur är det med poängräknandet? Jag har fått ihop 51 poäng denna vecka och jag hoppas att få veta några andra resultat :)

Rosorna är vackra fortfarande

Skärgårdskompisar

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag har varit duktig och räknat poäng:)
    Jag började ju i torsdags så jag har inte fått i hop så många som du..men 30 poäng har jag fått i hop tom söndag. Nu när det är ny vecka börjar man om på 0 eller?
    Ha det bra!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ovanstående inlägg var från Maria K:)

    SvaraRadera
  3. Bra Maria! Du fortsätter att lägga till nya poäng men redovisa gärna varje veckas resultat, det sporrar ju mer då. Du har varit superduktig!!!
    Kram från Christel

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!