Onsdag 13 juni

Idag åt vi frukost på ett ställe som heter IHOP (International House Of Pancakes) där man käkar amerikanska pannkakor. Jennifer och jag beställde den menyn där man får äta så många man bara orkar och jag kan meddela att vi var knökmätta efter fem stycken var! Jisses, men goda var de :)
Sen lånade vi Anna-Lenas bil och åkte till en mall för.... kan ni tänka er... lite mer shopping ;)
Under eftermiddagen hann jag läsa ut Vårlik (Mons Kallentoft, bra!) och slappa lite.
Ikväll har A-L och jag varit på en italiensk restaurang för att fira A-L:s yogalärare. Det var gott och mycket trevligt. Jag tyckte verkligen att det var urkul att lyssna på dessa amerikanska kvinnor, de var roliga :)












- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Låter som ni har det kanonbra! Här gråter vi för att det bara regnar och regnar. Mornarna börjar med kanonfint väder, meteriologerna säger att det ska bli bra väder och så blir det kväll och det bara vräker ner regn.....hur ska det gå? Kram K.

    SvaraRadera
  2. Usch så jobbigt med regnskvättandet! Hoppas verkligen att det stabiliserar sig!!!

    Kram C

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!