Ok, det ser ut att funka bättre

Jag och Jennifer befinner oss hos min kompis Anna-Lena och hennes familj (Leo, maken och Killian, sonen). De bor i Charlotte som ligger i North Carolina. Resan hit gick jättebra men när vi väl kom fram var vi otroligt trötta efter att ha varit vakna ett dygn. Klockan var ca 23:00 här så det passade ju bra att gå och lägga sig direkt. Vi sov sen i 12 timmar så gårdagen blev ganska kort, men det var nog bra för att ställa om kroppen till lokal tid (6 timmar efter svensk tid).

Nu är det tidig morgon här och nu på morgonen ska vi följa med Anna-Lena på yoga. Det har varken Jennifer eller jag testat förut så det ska bli spännande!



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Hur var yogan? Alla pratar så gott om yoga, måste nog prova någongång. Hoppas du kan uppdatera oss ofta, det är så spännande att läsa om vad ni gör i stora vida världen....-än, annan får varé gla om än kommer te Loftahammar (kommer du ihåg?)
    Hälsa alla, kram K

    SvaraRadera
  2. Ja, jag kommer ihåg det där med Loftahammar och jag har faktiskt försökt att få tag på det, tyvärr utan framgång.

    Yogan var rolig och vi kommer säkert ha träningsvärk i morgon! Jag har ju så förgjordat svårt med kordination och rörelser, tar nog ett tag innan man kommer in i det :) Testa Kettlebells någon gång om de har det, det gillade jag jättemycket och jag ska nog träna det i höst! Hare bra, kram!

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!