Lördag 16 juni och söndag 17 juni

Igår åkte vi till en outlet som låg vid ett gocartcenter. Både Jennifer och jag älskar ju gocart och så gör även familjen McGrath. Vi åkte allesammans ett par åk (kul!) och sen lämnade vi Leo och Killian där och gick och shoppade istället. Jag hittade en hel del bra saker och det gjorde även Jennifer och Anna-Lena.
Kvällen var sen lugn, vi skulle se en film men kom inte så långt, vi gick och la oss utan att ha sett någon film..

Idag har det varit fars dag här och Jennifer och jag gjorde raggmunk som farsdagslunch. Det blev gott och vi var mätta hela dagen efter det. På eftermiddagen var vi ett par timmar vid poolen och i kväll har vi suttit ute i den ljumma luften och pratat och tittat på eldflugor.




Jennifer i blå bil









Sporkar i North Carolina




Raggisar!









Jennifer håller andan

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!