Fredag 15 juni

Carowinds! Detta magiska namn som vi känt till i två år. Nu var det min och Jennifers tur att få testa denna nöjespark. Jag bävade lite, Jennifer gillar inte höjder så hur kul kan det vara då liksom? Men hon överraskade oss alla och hängde med på den högsta och häftigaste bergodalbanan direkt! Häftiga åk hela dagen!
Middagen ikväll åt vi på en BBQ-restaurang, vi var superhungriga och det var väldigt god mat.
När vi kom hem igen spelade vi spel tills Killian nästan somnade sittandes på stolen :)
Avslutade kvällen med att kolla en film med Leo. Vi såg 50/50 och den är riktigt sevärd. Orkar inte leta reda på någon länk just nu, men den får en 4:a av mig! Edit: Länk till 50/50 på IMDb.
Kan inte bjuda på några bilder från dagen tyvärr. Tog inte med mig telefonen till Carowinds och bilderna jag har i kameran laddar jag upp vid annat tillfälle. Natti Natti!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!