Så sant som det är sagt

Som det står i en av kommentarerna till förra inlägget, så blev en av våra kameror kvar i USA. Det är en anledning till att jag inte lagt upp fler bilder, men det beror också på att jag inte haft tid att ta hand om de bilder som vi faktiskt har med oss hem. Denna vecka och förra veckan har varit intensiva med hemkomst, jobb dagen efter (hann inte känna någon jetlag), stugstädning, midsommar, hyresgäster, jobb, möten, ridning, jobb och så vidare. I morgon jobbar jag och därefter måste jag städa stuga nr 2 (Bon) inför nya gäster på lördag. Dessutom ska jag hinna prata på Bergsrådet (lördag?) och kanske följa med Magnus när han kör taxibåt. Det där med att välja ut bilder vid datorn hamnar därmed längre bak på "att göra listan". Nästa vecka har jag åter semester från mitt sjuksköterskejobb och då kanske jag hinner med bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!