Bloggen fyller ett år!!! Hipp hipp hurra!

Egentligen var det igår som var ettårsdagen men jag glömde bort att skriva om det då. Jag råkade ju utlysa en namntävling och det var lite passande eftersom jag tidigare tänkt att ha någon typ av tävling i samband med ettårsdagen. Jag bättrar på priset och förutom äran att kalven döps så får man även en pocketbok i pris. Kom igen nu, ni får en vecka på er att ge mig namnförslag och det går bra att lämna dem här i bloggen som kommentar, via mail eller via Facebook. Juryn består av vår familj och vi vill ha många förslag. Vinnaren avslöjas under påskhelgen :)
Förra året då jag startade upp bloggen såg det ut så här när jag mötte mamma borta vid Börjesson (29/3 2009)

Igår den 27/3 såg det ut så här när Magnus och jag gick ut med hundarna

Palle kommer med pråmen den 29/3 2009

Idag den 28/3 kommer det ingen pråm utan det är istället hydrokpter som gäller (syns borta till höger vid ma&pa´s brygga)

Och så måste jag ju lägga in en bild på en söt liten kille som sover gott i den senaste barnvagnsmodellen :)

3 kommentarer:

  1. Har funderat lite på det här med namn till "Svea-kalven".....vet ju inte vilken dag han föddes......men jag e´ ju lite för att döpa djur efter dagen dom föddes.....
    Den 18:e....Edvard Edmund
    Den 19:e....Josef.....
    Den 20:e....Joakim Kim.....
    Kanske kan va´ nåt??!!
    Fast å andra sidan håller jag med Karolin....."Svea" e´ ett himla gulligt namn....även på en tjurkalv!!!!! ;o))
    Jättefina foton!!!
    Ha det gott!!
    Kramar PIA

    SvaraRadera
  2. Tack för dina förslag. Han föddes den 18:e så det är ju Edvard eller Edmund som gäller då. Om Jennifer får bestämma blir det absolut Edward eftersom hon är ett stort fan av Twilight ;)

    Hare bra,

    Kram Christel

    SvaraRadera
  3. Då tycker jag att vi kör på Edvard då!
    Vad gör man inte för att hålla barnen glada!!? ;o))
    Ha de´!!
    Kram Pia

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!