Yes!

En av våra gästande familjer 2009 vann det ärofyllda priset Årets besökare på vastervik.com! Så himla roligt, jag tipsade ju alla gäster om att de kunde vinna fina priser om de bidrog med material till vastervik.com och då är det verkligen extra kul att en av dem vinner förstapriset som består av en semestervecka i Västervik!!! Stooooort grattis familjen Öhman!!!!!!! Hoppas ni vill tillbringa er gratisvecka hos oss :)

Inte nog med att de vann Årets besökar-klassen, de vann även klassen Årets bild så vi lyfter på hatten och utbringar ett dubbelt grattis!!! Det finns redan en liten notis i Västerviks Tidningen på nätet; vt.se.

Det senaste dygnet har vi fått fem kalvar, snacka om att klumpa ihop sig. Det har varit kö till kalvningsboxarna :)

2 kommentarer:

  1. Jättekul att Staffan vann!! Jag röstade på hans foto!!! :o))
    I natt har "vi" fått "våra" första kalvar....ska ut till Hjortstad & hälsa på dom imorron!!
    Ha en fortsatt bra helg!!
    Kramar PIA

    SvaraRadera
  2. Kom på att jag nog(??!)inte röstade på hans foto....det va´ nog Susanne jag röstade på!!?? Hur som helst....kul för dom!!!! :o))
    Kram igen PIA

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!