Det blev en lägenhet i Västervik trots allt

Jag har ju länge varit lite motståndare till att vara tvungen att köpa en lägenhet i stan men eftersom jag fick tillbaka ganska mycket på skatten i höstas + att jag har fått känna på behovet av att kunna övernatta i Västervik en vinter som denna, så har jag givit med mig. Jag hade tänkt att lägga in hemnetlänken så ni som läser bloggen kunde få se bilder men jag ville inte göra det förrän allt var klart. Tyvärr var det inte mycket att se: LÄNK, de har varit snabba med att plocka bort den (skrev kontrakt i går eftermiddag så jag trodde att den kanske skulle ligga kvar över helgen iaf). Hur som helst känns det jättebra och priset var OK också, vi gav 100'.

Idag har Magnus, Ela och Feffe (och en kompis) åkt till Kisa för att åka slalom. Becka är hemma för att plugga fysik och jag stannade hemma för att hjälpa henne. Hon tycker att jag ska omskola mig till fysiklärare om jag tröttnar på att vara sjuksköterska. Jag har ju alltid gillat fysik (och andra naturvetenskapliga ämnen) så det är ju en idé ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!