Skoter till Askerum

Det är trevligt när man kan åka skoter till kompisarna i Loftahammar och jag hade gärna tagit en bild på den underbara stjärnhimlen när vi åkte hem men tyvärr fungerar det inte så bra att fota sånt med min kamera. Föreställ er en kall natt och att sitta i skoterkälken och titta på miljarders miljarder stjärnor. Det är magiskt och man känner sig ganska liten i detta stora universum :)

Idag har Magnus föräldrar varit här och även Karolin med familj var ute på Björkö (fast mest hos ma&pa). Det var Björköpremiär för Svea!

Rebecka, jag och Babsan gick över till Smågö och vände. Det går väldigt lätt att gå på isen, vad jag har saknat att kunna trampa på ordentligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!