Igår hade vi en riktigt riktigt trevlig påskafton

Vi gömde påskägg ute i det härliga vädret, åt god mat hos ma&pa, körde ut med båten, grillade gravad lax på kvällen och avslutade med hot shots och mysig samvaro med systeryster & co. Jag älskar påsken, det är en höjdarhögtid!!!

Idag har det också varit en underbar dag. Jag tog och red en sväng på Reynire (barbacka), vägarna är fina nu och det var toppen även om jag mest skrittade eftersom hans kondis måste byggas upp igen efter vinterns vila.

Jag har laddat ner en mp3-bok efter att ha blivit inspirerad av en av mina favoritbokbloggar Camillas boklåda, det blev Jerusalem av Selma Lagerlöf. Jag har ju sett filmatiseringen av den och tyckte väldigt mycket om den. Jag tror och hoppas att jag ska tycka lika mycket om boken, Camilla har tidigare inspirerat mig så det blir nog bra!

Jag vill passa på att återigen tipsa om Spotify Premium som man kan få gratis genom att följa länken i mitt tidigare inlägg. Jag har ju gratisversionen av Spotify sen ca 2 år tillbaka och det är så himla bra så man kan inte fatta! Varför ska man då ha Premium ist? Tja, det är ju absolut inte nödvändigt. Jag störs inte så himla mycket av reklamen i gratisversionen men jag vill gärna ha Premium för att kunna ha Spotify på min iPhone :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!