Sisådär, fangrupp på Facebook fixad

Det är ju inne med sociala medier just nu och eftersom jag har varit äckligt beroende av forum och dylikt på nätet sen 1999 så måste jag ju självklart (förutom blogg och Twitter, det senare inte så aktivt) starta en fansida/grupp för Björkö på Facebook. Stina skriver så bra om det i sitt inlägg Är butiken tom? Jag har tidigare startat ett par grupper på FB men det har runnit ut i sanden eftersom det var väldigt svårt att få någon fart på dem. Nu gör jag ett nytt försök och hoppas på många aktiva medlemmar, nya som gamla Björköfantaster!

Välkomna till Facebookgruppen Björkö - Sveriges vackraste ö

PS. Bidrag gärna med bilder, länkar, filmer eller inlägg. Det är vi tillsammans som gör sidan rolig! DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!