Lösenordet?

Har ni någon gång räknat över hur många lösenord ni använder? Jag läste en liten krönika om det i ATL häromdagen och faktum är att jag använder så många olika lösenord att jag inte lyckas räkna dem. Ett tag var jag lite vågad och använde i stort sett bara några få olika, men efter att en filmsida där jag är medlem blivit hackad och min blogg började leva ett eget liv, så har jag blivit ordentligare. Jag har inget vidare minne för att komma ihåg lösenord utan måste skriva upp dem och det är ju ganska opraktiskt. Min suveräna lösning har blivit LastPass som man kan ladda ned till datorn och som hjälper till med inloggningar och lösenord, det är helt perfekt och underlättar verkligen mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!