Vi behöver trädgårdsmöbler!

Nu drar det ihop sig till att man kan sitta på altanen och njuta av utsikten. Vi har aldrig lyckats komma på vad vi vill ha för sittgrupp där och jag tycker att det är så himla svårt att välja. Kanske att det just nu lutar mot att vi skaffar stolar av denna klassiska modell
Bild lånad från Kila Möbler
Den heter Grythyttan och jag tycker att den är tidlös och snygg (eventuellt ännu snyggare i vitt). Vad tror ni om det?

Idag har jag klippt mina rosor, rensat bort kirskål och någon annan hemsk lökväxt som invaderar mitt land. Jag blir galen, den är överallt och den är svår att få bort. Kirskålen är riktigt rolig i jämförelse...


3 kommentarer:

  1. Stolen är en klassiker. Snygg och funktionell. Ett gott köp tror jag...

    /Håkan

    SvaraRadera
  2. ....håller me´ Håkan....men jag tror att dom vita är ÄNNU snyggare!!!
    ha de´ så gott på din fina altan!
    Kramar Pia

    SvaraRadera
  3. Tack för input, jag tror vi närmar oss ett köp (sen om det blir i år eller nästa, det vet man aldrig)... :)

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!