Tjeckien är ett av mina favoritländer

Jag har aldrig varit där, men eftersom de gör så god öl och de tjecker jag har träffat är så himla trevliga, så räknar jag in det som ett favvoland. Idag åkte Martin & Martin hem från sin årliga Björköfiskeresa. De har varit här ca 12 gånger och fiskat, denna gång hade de dessutom sina fruar och sina barn med. Ena sonen har redan utnämnt Björkö till sitt andra hem, så förhoppningsvis ser vi hela familjerna här nästa år igen. De har haft en vecka med väldigt fint väder och ganska okej fiske (bl a öring vilket inte är så vanligt). Nu har vi sista gänget fiskare här (denna gång återvändare från Polen) och sen är det slut på fisketurismen för denna vår. Nu välkomnar vi snart Bo på Lantgårdsgästerna istället och alla trevliga barnfamiljer!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!