Bokningsbekräftelser och tvätt

Idag har jag tagit tag i att skicka bokningsbekräftelser/fakturor till dem som bokat stugor i sommar. Det är konstigt, jag förstår inte varför man drar sig för att göra vissa saker när det ändå går ganska fort bara man sätter igång!? Jag har fortfarande några kvar att skicka, skickade först och främst till Tyskland idag.

Annars har jag tvättat, slängt böcker (blir ett stort bokbål!) och slösurfat. Magnus har hämtat Rebecka i Gamleby och snart ska han åka och jaga vildsvin. Vi har inte firat alla hjärtans-dag, här visar vi vår uppskattning varje dag och behöver inte något sånt påhitt ;)

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. surfade runt och längtade till sommaren, tittade på bilder och hittade giffel-receptet. Tack, de blev underbart goda.
    Hälsningar "Sommarboende i Loftahammar"

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att receptet föll i smaken, Mikaela gav order här hemma att vi måste baka gifflar i helgen :)

    Tack för din kommentar!

    Hälsningar Christel, som också läntar till sommaren!!!!!!!!

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!