Undrar om stortån spricker?

Det värker som tusan i höger fot, känns ungefär som när jag och Malin sprang sprinterlopp på Arlanda i höstas. Det måste vara mina stövlar det är fel på, fötterna klarar inte att jag vare sig springer eller dansar i dem :( Nästa gång får jag ta på mig något mer fotvänligt för att slippa ha så här ont dagen efter (undrar dessutom om de har gjort något med golvet i Lokalen, det kändes lite strävt att dansa på tycker jag?). Hur som helst, det var riktigt trevligt och så blir det ofta när jag inte direkt känner för fest. Har man låga förväntningar blir det ofta kul! Tiden gick så himla snabbt och jag undrar om man kan åka iväg på en veckoslutskurs i bugg? Jag vill kunna bugga, det så ju så himla skoj ut!!!

I dag är det mulet och -3 grader ute. Isen är tjoffsig på sina ställen och det skulle inte skada med lite kallare väderlek och ingen mer snö för den här vintern! Nu är det helt omöjligt att promenera och jag får abstinens (fast just i dag hade jag väl inte kunnat gå någon längre sträcka iaf...).

2 kommentarer:

  1. Hihi...påminner mig om syrrans bröllop....hade gått i högklackat hela da´n & det gör jag ju aldrig annars....framåt kvällen åkte birkenstocken på!!!!!!! :o) Gick jättebra att dansa även i dom!!! ;o)
    Kramar PIA

    SvaraRadera
  2. Hade jag haft birkenstock med mig hade jag garanterat dansat i dem framåt kvällen!

    Kram C

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!