Fick första boken i pocketutbytet idag med posten

Det var Aprilhäxan av Majgull Axelsson, en bok som jag har hört mycket om men inte läst. Det ska bli spännande att se vad jag tycker om den! Jag tycker att det är genialt att vara med i sådana här pocketutbyten, är så kul att se vad man får för böcker och jag vet att en del kör mer avancerade utbyten då man skickar med någon liten överraskning i bokpaketet också. För mig räcker det dock långt att få enbart böcker :)

Idag har jag också fått reda på att två av våra gäster, som bodde här hos oss i somras, är nominerade till tävlingen "Årets besökare på vastervik.com". Det vore skoj om någon av dem vinner så rösta gärna på Staffan eller Susanne. Ni finner tävlingen HÄR och röstningen måste ske innan den 28 februari. Ni som röstar deltar även i en utlottning av den prisbelönta boken "Tofvehult - Drömmen om ett kafé" (mer om Tofvehult kan ni läsa på deras hemsida HÄR).

Gällande omröstningen på vastervik.com röstar man även fram "Årets berättelse" och "Årets bild" så rösta gärna även i de kategorierna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!