Skopelos!

Jahapp, då har jag bokat sommarens Greklandsresa som i år kommer att gå till Skopelos. Det var där som filmen Mamma Mia spelades in (men det var inte det som avgjorde valet av ö). Jag känner ett stygn av saknad efter Karpathos men Magnus (och Jennifer) säger att man måste vidga sina vyer och att det är töntigt att åka till samma ställe flera gånger, så jag får väl finna mig i att överge Karpathos i år. Det blir säkert bra på Skopelos också. Vi har bokat flygstol till Skiathos och därifrån åker man båt över till Skopelos. Boende har vi bokat på ett ställe som heter Del Sol (6 nätter och sista natten ska vi boka någonstans på Skiathos eftersom flyget hem av går 11.30 på förmiddagen). Jag längtar!!!!!!!

Apela Beach på Karpathos - vi kommer tillbaka ett annat år!

2 kommentarer:

  1. AVUNDSJUK!!!!!!!!! ;o)
    Kramar Pia

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det kan man lätt bli när andra ska ut och resa :)

    Kram C

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!