Träning på Träningsvärk 1

Eftersom det tar ca 25 minuter enkel väg med båten just nu, bor jag hos Ela och Becka denna vecka. Jennifer är här två dagar också pga tennisträningen. Jag passar på att träna när jag har tillgång till lite annan träning än den jag har hemma (där blir det mest powerwalk, crosstrainer, ridning och koskitmockning). Igår hade hälsoinspiratörerna på jobbet fixat så vi kunde testa Kettlebells och core. En halvtimme av varje. Kettlebells var så jäkla jobbigt, men urkul! När vi gick därifrån vek sig benen nästan i trappen och promenaden hem tog nog tio minuter längre tid än vanligt. Idag har jag haft grym träningsvärk så någon gymträning blev det inte ikväll. Har gått en (något långsam) pw med Becka och det får räcka (stegräknarens resultat idag är 11345 än så länge). Varför skriver jag om min träning? Kanske för att jag blir peppad av det. Ingen som läser behöver jämföra sig :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!