Fantastisk middag i Sthlm!

Min kära syster i Sthlm har länge pratat om att vi måste komma upp till henne för att gå och äta på Lux. I helgen blev det äntligen av och det må jag säga, vilken upplevelse!!! Man tänker att god mat är ju god mat och vi hade naturligtvis höga förväntningar på denna restaurang som har en stjärna i Guide Michelin. Våra förväntningar uppfylldes x 10! Vi åt deras avsmakningsmeny och det var helt enkelt underbart! Tack tack tack Sofie!

Vill passa på att tipsa om en bra bok som jag läste ut i går. Den heter Shantaram och är skriven av Gregory David Roberts. Jag ville aldrig att den skulle ta slut men nu är den utläst och jag känner mig lite tom. Läs den!

Detta blev ett inlägg som inte handlar så mycket om Björkö, men så blir det nog ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!