Kallt kallt kallt!

Fy, det är himla kallt ute och jag som längtar efter lite härlig vårvärme! I morse var det dimmigt (igen!) och bara 2 plusgrader. Trots dimman gick det bra att ta sig in till fastland, men det är verkligen inte kul när man vaknar på morgonen och oroligt tittar ut och undrar om man ska kunna ta sig till jobbet... (Positivt tänkande är viktigt så nu ska jag inte gnälla mer).

Jag gick/sprang en tur med hundarna på kvällen när jag kom hem från jobbet och efter ett tag var det inte så kallt längre :) Det är alltid så skönt att komma ut och få frisk luft när man har varit inne hela dagen, kvällsturen är jätteviktig för mig (och för hundarna!)!

Lina har en idé om att göra ett båtpaket till Turista hemma Skärgård och det tycker jag låter toppen. Vi har ju inte så stor möjlighet att göra något speciellt här ute på Björkö och det passar bra med ett båtstopp och att vi kan guida runt och visa lite av ön. Det är alltid roligt och vi är stolta över att visa vår ö!

1 kommentar:

  1. Det låter jätteskoj att få se Björkö Turista Hemma. Jag ser fram emot ett besök hos er i vår/sommar.
    Ps. Det är kallt i stan också Ds.

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!