Oooops vad tiden går!

Jag har hunnit med att åka till Polen med jobbet sen jag skrev sist och det var verkligen en härlig resa. Vi var i trestadsområdet, Gdansk, Gdynia och Sopot. Intressanta studiebesök, guidningar och roligt umgänge :) Spännande arkitektur fanns det att kolla på, bl a detta hus i Sopot:
Här hemma fullkomligt exploderar grönskan men tyvärr kan jag inte fota nu på ett par dagar eftersom Ela (igen!) har lagt beslag på kameran när hon åkt med mor och far till Norge. Men det är i alla fall väldigt vacker och dessutom ganska varmt ute.

I Lillstugan bor det tyskar (som jag nämt tidigare) och i Bon bor de första polackerna för i år. De har fått bra med gädda och de är nöjda än så länge :) På torsdag kommer det ett nytt (nygammalt, de har varit här förut) gäng tyskar till Lillstugan och på lördag kommer det polska bekantingar till Bon. Nu rullar det på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!