Kameran är borta!

Den är på väg till Värnamo med Ela som ska på orienteringstävling i helgen så några ljuvliga vårbilder kan jag inte lägga in... Tråkigt, eftersom det är riktigt underbart ute just nu. Den här tiden är nog den allra bästa på hela året tror jag. Visserligen gillar jag alla årstider, men det känns alltid som en befrielse när man kan åka båt utan att behöva köra i isränna. Det är inte heller så himla roligt i längden att behöva åka fyrhjuling ett par kilometer, spark i några hundra meter och sen bil i fem mil för att ta sig till jobbet. Fast jag ska ju inte klaga, det är livskvalitet att bo så här och just denna tid på året väger då upp allt det bökiga under de mörka jobbiga månaderna!

Idag ska vi åka till Loftahammar för att göra iordning påskbjörkarna som klass 6 har sålt. Det lär väl ta hela dagen så någon ridtur i det härliga vädret hinner vi nog inte med eftersom vi sen ska bort i kväll. Becka och jag red i går och Boye gick verkligen på tårna på hemvägen men det är ganska kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!