Har skrivit fakturor,

och skickat en hög till Polen. I helgen kommer våra första fiskegäster, ett gäng tyskar som kommer hit för säkert tjugonde gången. De brukar komma både vår och höst och har till och med en egen båt här + att de brukar hyra en extra av oss. Det är roligt när gästerna kommer tillbaka, man lär känna dem och får många nya vänner. Förrförra året firade en av dessa tyskar sin sjuttioårsdag här och det var fin middag i stugan :)

Nästa helg kommer de första polska fiskarna och sen rullar det på. Magnus och jag passar på att ta några dagar ledigt denna helg (eftersom mina föräldrar tar hand om tyskarna) och åker till storstaden. Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Vacker ö Ni har! Har inte jag tagit det där fotot, om jag inte missminner mig!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Det kanske är du som tagit det?! Jag hittade det från våra gamla Det naturliga fisket-bladen (om du kommer ihåg...).

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!