Åska!

När det började närma sig hemgång från jobbet blev det bara mörkare och mörkare på himlen och regnet verkligen öste ner. När man är inne på sjukhuset är det inte så ofta som man direkt hör något av vädret utanför men idag kände man hur det åskade och regnade. Skönt nog hade det värsta dragit vidare när klockan var 16.45 och jag slapp att bli dygnsur i mina mockaskor... Magnus körde folk till Grindö och han klarade sig också undan åskan. Det är annars inte så kul att köra båt i åskväder och man väntar helst tills det har dragit vidare.

När jag kom till Skorven mötte jag syster som kom från Sthlm och nu är det väl Västervik som gäller för förlossning. Spännande <3

För övrigt har jag drömt om namn i natt; Tekla, Barbro, Rut, Knut, Tage, Gideon, Anita..... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!