Många bilder!

Rebecka fick med sig kameran när hon gick ut med hundarna och här är resultatet:

Utsikt från "Höga berget" om man tittar söderut över Gudingen.
Här har Becka vänt sig och tagit kort norrut över "Börjessons gård"
Skylten som pekar mot Utsiktsberget måste få lite ny färg!


Filippa
Vy över "Ängarna"

Jag rider Reynire och Mikaela rider Boyen.


Vårt hus till vänster och "Lillstugan" till höger.

Vi har fått hjälp med att få en fin blå dörr. Tack!!! Katten Fia sitter på trappen och väntar på maten :)

2 kommentarer:

  1. Vilka otroligt fina bilder!! Jag har ju glömt hur mysigt det var på Björkö.....det e´ ju ett gäng år sen jag var där......sisådär 30 år sen sist!!??
    Ska försöka följa din blogg här så mycket jag hinner & kan....det e´kul!!
    Hälsa alla!!!
    Pia (Birgitta & Rune Anderssons yngsta dotter....kommer du ihåg...??)

    SvaraRadera
  2. Nämen tror du att det är så länge sen? Det känns ju som igår :D Självklart kommer jag ihåg! Följ gärna bloggen och jag blir SÅÅÅ glad för kommentarer!!!

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!