13/6 Rebecka skriver:

Hej, vi mår jättebra!

Det var nästan löjligt enkelt på Chicagos flygplats, det var bara att visa vårt boardingcard och fråga vilket håll vi skulle.

Vi kom till terminal 5, men vi skulle till terminal 1.

Så det första vi fick göra var att gå igenom tullen som tog FEM MINUTER!
Det tog ett tag innan vi förstod att det var det som var tullen, men det var nog för att jag såg att han såg snäll ut.

Sen så frågade vi oss fram och så kom vi fram och hämtade vårt bagage och sen så gick vi vidare och nån tog våra väskor och sa att vi skulle ta tåget till terminal 1. Så det vara bara att ta tåget och se vad det var fär något där. Vi gick igenon incheckingen tror jag och sen så kom vi ut där man ska leta upp sin gate. Men Ela och jag var så törstiga, så vi tog jamba jucie och gick och leta efter gaten, för det stod inte vilken gate det var. Men det tog inte så lång tid innan vi frågade och vi hittade den. Sen så fick vi vänta där vid fyra timmar för planet var försenat. Men det gjorde inget, vi tog nått att äta och lyssnade på musik och läste.

När vi äntligen kom till Charlotte så gick vi på en baby shower en liten stund. Alla var jättetrevliga, men vi var väldigt trötta, för för oss var klockan halv fem på morgonen.
Sen så åkte vi hem och vi somnade direkt.

1 kommentar:

  1. Kul att läsa vad ni gör tjejer!!! Fortsätt gärna!!!
    Ha det gott over there!!!
    Kramar Pia

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!