Min EFIT-dag har gått ganska bra

Jag glömde av mig en gång när jag pratade med Karolin i telefon men annars har det funkat. Jag hoppas kunna redovisa resultatet här på (i?) bloggen i morgon men det hänger lite på hur mycket tid jag har.

Idag har de sista polackerna för den här säsongen åkt hem. Det har varit så enkelt att ha de sju olika grupperna. Inga trasiga propellrar, inte grisigt i husen, inget fylleri i kombination med båtåkande osv. När det flyter på så här bra så tvekar man till att dra ner på uthyrningen! I morgon kommer det gamla bekantingar från Tjeckien. Det ska bli roligt att träffa dem igen, de har nog varit här fem-sex gånger. Sist de var här jobbade den ena killen från vår dator någon timme varje dag, ska bli intressant att se om det trådlösa nätverket funkar inne i stugorna denna gång. Om inte så får han väl sitta med sin laptop vid vårt köksbord :)

1 kommentar:

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!