14/6 Rebecka skriver:

Hej!

Igar var vi i Uptown Charlotte. Det var en slags marknad dar som hette Taste of Charlotte, sa det var stand med alla mojliga olika matratter. Jattegott att fa testa sa manga olika ratter fran Charlotte och varlden! Men det var nagot otroligt varmt! Killian, som ar sonen har, hade en flakt med sig som ocksa sprutade vatten, den kan jag saga raddade var dag! Det var 36 grader har!
Det var en chock for oss nar vi gick ut fran huset utan airkondition...

Nar vi kom hem gick vi till poolen, vilket var efterlangtat! Vi var sakert i poolen en och en halv timme och bara lekte och simmade omkring. Det som stoppade oss fran att ligga kvar i poolen var ett askvader. (Inget askvader fran island, utan ett sant dar som mullrar). Anna ar inte hemma nu sa jag kan inte skriva med svenska bokstaver... Det regnade massor, sa vi gick upp ur poolen och gick hem.

Pa kvallen sen sa hade vi en liten BBQ, jattegott!

Sen nar Killian gick och la sig, kollade jag, Mikaela och Leo pa Inglorious Bastards. Leo var valdigt imponerade av oss for filmen var bade pa engelska, tyska och franska plus att vi hade pa engelsk text och att ela och jag pratde svenska med varandra. Han forstod inte hur vi kunde klara av det...

Tack for alla halsningar, vi har det riktigt bra har!

Kram Rebecka

2 kommentarer:

  1. Jättekul att läsa hur ni har det!!!!! :o))
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Hej Rebecka och Mikaela!!!!
    Härligt att läsa hur ni har det! Vi har målat era namn på muren och ikväll är det avslutningsfest!
    Vi tänker på er och önskar allt lite att ni vore här! Ha det underbart bra!!!!
    Bengan, Birgitta, Stephen och Gudrun

    SvaraRadera

Kommentera GÄRNA (jag svarar på kommentarerna i min egen blogg såklart)!